Western Digital My Book World Manual PDF
Download herunder manualen på dansk for Western Digital My Book World (150 sider) i kategorien Ekstern harddisk. Denne manual har været nyttig for 41 personer og er blevet bedømt af 2 brugere til et gennemsnit på 4.5 stjerner. Klik på download for at downloade den eller på læs online for at åbne vores samtidige læser.
Produkt Specifikationer
Mærke: | Western Digital |
Kategori: | Ekstern harddisk |
Model: | My Book World |
Type: | HDD |
Bredde: | 58 mm |
Dybde: | 147 mm |
Højde: | 173 mm |
Vægt: | 1090 g |
Produktfarve: | Hvid |
Opbevaringstemperatur (T-T): | -20 - 65 °C |
Antal USB 2.0-porte: | 1 |
Ethernet LAN: | Ja |
Driftstemperatur (T-T): | 5 - 35 °C |
Understøttede netværksprotokoller: | 10/100/1000 Base-T(X) |
HDD kapacitet: | 1000 GB |
Effektkrav: | 100-240 VAC, 47-63 Hz |
Mac kompabilitet: | Ja |
Kompatible operativsystemer: | - Windows XP/Vista\n- Mac OS X Tiger/Leopard |
Intern: | Ingen |
Ekstern strømadapter: | Ja |
Netværksfunktioner: | Gigabit Ethernet |
Minimum systemkrav: | Ethernet, Web browser, Adobe Flash ActiveX 9 |
Ekstern harddisk Western Digital Manualer
29 September 2024
8 August 2024
6 August 2024
6 August 2024
5 August 2024
Ekstern harddisk Manualer
- Ekstern harddisk SilverCrest
- Ekstern harddisk Sony
- Ekstern harddisk Samsung
- Ekstern harddisk Philips
- Ekstern harddisk D-Link
Nyeste Ekstern harddisk Manualer
16 December 2024
11 December 2024
2 December 2024
18 November 2024
15 November 2024